KLANTENSERVICE
Een service die u begeleidt van bestelling tot tevredenheid
In tegenstelling tot wat vaak wordt gedacht, worden verzoeken om service na verkoop sneller verwerkt per e-mail dan per telefoon.
Daarom geven wij de voorkeur aan aanvragen die via uw menzzo.be-klantenservice worden gedaan.
Als klant van Menzzo.be heeft u een menu gewijd aan de dienst na verkoop in uw klantenruimte. Indien nodig kunt u verbinding maken met uw ruimte en met een paar klikken online een klachtenticket indienen. Het elektronische klachtensysteem geeft u een realtime overzicht van de afhandeling van uw verzoek en zorgt voor een goed begrip van uw verzoek.
Een vraag over een product?
Reactie op ongeveer 2 werkdagen met vertragingen die tijdens belangrijke actieperiodes met meerdere dagen kunnen worden verlengd.
Waar is uw bestelling?
Een enkel e-mailadres
[email protected]
Wilt u meer weten over de fabricage, levering en levertijden van onze producten?
We leggen u alles uit op een speciale pagina ...
Een probleem met uw product?
Als een van de belangrijkste onderdelen van het product kapot is, of als het product niet overeenkomt met het bestelde product
Weiger het pakket en neem&
contact op met de klantenservice
Als het product kleine defecten heeft of een onderdeel ontbreekt:
Maak foto's van de gevonden defecten&
neem contact op met de klantenservice
Bij Menzzo.be geven we 12 maanden garantie op onze meubels.
Gedurende deze periode staat de dienst na verkoop tot uw beschikking om uw vragen te beantwoorden.
U HEBT EEN MENZZO.BE-ACCOUNT
Neem contact op met de dienst na verkoop via uw persoonlijke ruimte, stuur een mail naar dienst na verkoop om ons op de hoogte te brengen van het opgetreden probleem, inclusief foto's van de producten en / of de doos.
ofU HEBT BESTELD ZONDER EEN ACCOUNT AAN TE MAKEN
Neem contact op met de klantenservice door ons een e-mail te sturen, vergeet niet uw bestelnummer te vermelden en voeg foto's van uw product en / of doos toe aan het adres [email protected]