Chronologie: van productie tot bij u thuis

Omwille van totale transparantie over de levering van onze producten, van bestelling tot levering aan de klant, leggen we hier alle fasen uit die de goederen week na week doorlopen.

Vraagt u zich wel eens af waar uw bestelling is en waarom de vertragingen zo lang duren? Hier is iets om uw te verlichten ...

Over hoeveel weken is uw product leverbaar?

KUNST EN MATERIAAL

Beschikbaar: 12 weken

De fabriek verzamelt alle grondstoffen die nodig zijn om uw product te vervaardigen.

BIJEENKOMST

Beschikbaar: 11 weken

In deze fase komt uw product tot leven: alle onderdelen worden gemeten, gegoten, gesneden en gemonteerd.

KWALITEITSCONTROLE

Beschikbaar: 10 weken

Een kwaliteitscontroleur controleert de productieartikelen om eventuele gebreken te corrigeren.

VERPAKKING

Beschikbaar: 9 weken

Uw product wordt in een doos geplaatst en op een pallet geplaatst. Hij is klaar om de fabriek te verlaten richting de haven.

AANKOMST IN DE HAVEN

Beschikbaar: 8 weken

Uw product is in de container geplaatst en naar de haven gebracht, klaar voor verzending!

DE CRUISE

Beschikbaar: 7 en 4 weken

Uw product zit in de verpakking, op de boot en reist door dik en dun!

DE FRANSE HAVEN

Beschikbaar: 3 weken

Onmiddellijke ontscheping voor uw langverwachte product. Hij heeft nog een eindje te gaan ...

STORTING DIRECTORAAT

Beschikbaar: 2 weken

De container werd op een vrachtwagen geladen, hij verliet Le Havre en ging op weg naar ons depot!

AANKOMST BIJ AANBETALING

Beschikbaar: 1 week

Uw product is bij ons! Het moet nog worden geëtiketteerd en gefilmd ... U ontvangt zeer snel een e-mail wanneer uw product bij uw bezorger wordt afgeleverd.

BESCHIKBAAR PRODUCT

Op voorraad

Uw product is klaar voor gebruik. Het wordt snel aan de bezorger gegeven die contact met u opneemt om u op de hoogte te stellen van de leverdatum.

DE BEZORGING

+ 24 uur tot 7 werkdagen

Ontvang uw product op het adres van uw keuze volgens uw leveringsopties. De duur van deze stap is afhankelijk van uw bezorgkeuzes en wordt daarom niet meegeteld op het productblad.

Waarom kan een doorlooptijd voor aanvulling worden verlengd?

U volgt de beschikbaarheid van een product en hebt gemerkt dat de aanvullingstijd ervan met enkele weken is verlengd?

Dit kan worden verklaard door verschillende redenen:

> Het product heeft de kwaliteitscontrole niet doorstaan.
De productie wordt dan vertraagd afhankelijk van de omvang van het defect en het aantal betrokken producten.
Het product kan dan enkele dagen geblokkeerd blijven in de fase van “kwaliteitscontrole”.

> Weer dat de voortgang van het product naar zijn bestemming vertraagt
De route van uw product kan meteorologische problemen opleveren die de aankomst ervan vertragen. Deze gevaren zijn helaas (per definitie) niet voorspelbaar en verstoren af en toe de aankomst van de goederen voor meerdere dagen of zelfs weken.

> Technisch en / of menselijk probleem
>De levering van uw product kan ook worden verstoord door zowel willekeurige als onvoorspelbare factoren, variërend van een eenvoudige mechanische storing tot een nationale staking ...

Een vergoeding:

De klantenservice biedt u een commercieel gebaar in het geval dat een product in uw bestelling meer dan 2 weken vertraging * oploopt.

* Vertragingen in leveringen worden niet beschouwd als vertragingen bij het opnieuw bevoorraden.

te weten:

Dit schema is uitsluitend opgesteld om het begrip van de levering van uw producten van over de hele wereld te vergemakkelijken, aangezien hun aanvullingstijden lang kunnen zijn.

Producten van Europese oorsprong hebben een kortere herbevoorradingstijd, aangezien ze niet over zee vervoerd worden.