

Ontdek wat onze klanten over ons denken!
Bij Menzzo staat jouw tevredenheid voorop. Wij doen er alles aan om je stijlvolle, functionele meubels te bieden tegen de beste prijs-kwaliteitverhouding. Hier vind je een selectie van klantbeoordelingen en hun aankoopervaringen.


Hun mening telt, en die van jou ook! Deel gerust je ervaring met ons na je aankoop.
Tevreden klanten die het bevestigen :
«Kwalitatief meubelstuk. Snelle en zorgvuldige levering.»Marie Conan, 12 maart 2025
Klanten-reviews - juni 2026
- heliane
Ik kijk ernaar uit om de producten te beoordelen. De onderzoeken en diensten zijn uitstekend.
- Sonia
Zeer goed
- Petrone
Hallo, de levertijd is te lang.
- colette
Zeer tevreden over het product, van zeer goede kwaliteit en het voldoet aan mijn verwachtingen. Zeer goede opvolging.
- Mohammed
"Niets te melden, alles is OK"
- JOELLE
In afwachting van de levering van mijn bestelling begin juli. Hopelijk ontvang ik het eerder indien mogelijk. Hartelijk dank
- Danielle
Al eerder uw site gebruikt, het bestelde voorwerp was conform en nog steeds even mooi 8 jaar later.
- joel
Heel goed, precies aan mijn verwachtingen voldaan.
- Christiane
Zeer gemakkelijke aankoop, duidelijke uitleg, snelle reactie. Maar op dit moment nog geen nieuws van de vervoerder, het pakket moet voor 8 juni worden geleverd, daarom heb ik besteld, ik hoop dat de deadline wordt gehaald, want daarna ben ik niet thuis...
- André
Redelijke prijzen Kijken naar de kwaliteit bij levering Jammer dat de verzendkosten een beetje hoog zijn Maar laten we het product afwachten
- PATRICIA
Voor een eerste ervaring ben ik tevreden, ik zal zien na mijn bestelling.
- Khadija
Zeer goed artikel Zeer snelle levering
- Khadija
Niets op aan te merken Artikelen zijn identiek aan de beschrijving en de afbeeldingen en de levering was zeer snel.
- HENRI
"Stiptheid van de bezorgservice"
- Line
"Interessante prijzen"
- Dominique
Alles is perfect. Ik betreur het gebrek aan aanwijzing over de opvolging van de bestelling.
- CHRISTINE
De stoelen zijn van mooie kwaliteit en mooier dan ik dacht. BEDANKT
- Michel
Niets op aan te merken, nu wacht ik op de bestelling om te zien
- Sophie
Mijn bestelling is goed verlopen op de site, echter een klein probleem bij de ontvangst van het product. Ik wacht op de service van de klantenservice, die een beetje lang duurt...
- BERNARD
Keuze en snelheid om te bestellen
Fin des avis
Aucun autre avis à charger